Wednesday, July 17, 2013

सेक्स गर्दा गर्दै कसैले देख्यो ? अब पिर नगर्नुहोस्

सेक्स गर्दा गर्दै कसैले देख्यो ? अब पिर नगर्नुहोस्




के तपाईं आफ्नो अफिसमा कसै सँग सेक्स गर्दा गर्दै पक्राउ पर्नु भा छ ? या कुनै रात तपाईं आफ्नो प्रेमी सँग माया प्रेम र सेक्सको कुरा गर्दा गर्दै बाबा आमाले सुन्नुभएर खुब गाली खानु भा छ ? या कतै चोक चौतारो वा कुनामा आफ्नो प्रेमिलाई किस गर्दगर्दै आन्टी वा कसैले देखेको छ ? त्यसो हो भने अब चिन्ता नलिनुहोस्, यस्तो अवस्था जसकसैलाई पनि पर्न सक्छ र प्राय तपाईं हामी सबैको जीवनमा यस्तो घटना घटेकै हुनेगर्दछ । कसैले देख्योकी भनेर टेन्सन लिइरहनु भन्दा बिर्सनु नै ठीक हुन्छ ।



यौन चिकित्सकहरु भन्छन सेक्स लाइफमा घटेका यस्ता साना तिना घटनाहरुका बारेमा धेरै समय टेन्सन लिएर बिल्कुल बस्नु हुँदैन । बरु उक्त समयमा आफ्नो प्रेमीप्रेमिका लाई आफ्नो अङालोमा कसेर विश्वास जगाउनु पर्दछ । किनकी यस्ता लाज लाग्ने पलहरुमा राम्रो सँग सम्हालिन सकियो भने उक्त विश्वास र भरोसाको आधारले तपाईं प्रती आफ्नो जीवन साथीको आकर्शण बढ्छ र पारिवारिक जीवन सफल बनाउन महत्व पुग्दछ ।



ल आउनुहोस् पढौ तपाईंलाई निकै लज्जित तुल्याउने केही यस्ता सेक्स घटनाहरु र चिकित्सकका सल्लाह


तपाईंको आमा बाहिर जाने प्लान क्यान्सिल गरेर आउनु भो ?

 म राम पौडेल, एक विध्र्यार्थी हुँ । एक दिन मेरो बाबा आमा ३ दिनका लागि बाहिर घुम्न जादै हुनुहुन्थ्यो र यही मौका छोपेर म मेरो एक्स गर्लफ्रेन्ड लाई घरमा बोलाएर स्पेशल सेक्सी नाइट मनाउने पुरा तयारी गरेको थिए । उनलाई केही नौलो तरिकाले रमाइलो गर्न चाहन्थे । मेरो बाबा आमाको बेडरुम मेरो भन्दा ठुलो पनि थियो अनि  गर्लफ्रेन्ड सँग सेक्स गर्न उक्त बेडरुम निकै उचित लाग्यो किनकी खाली पनि थियो । र कोठामा मैनबत्ती बाले, पर्फ्युम छर्के अनि अनि सोचे जब उनी आउछिन तब एटेच बाथरुममा बाथ पनि लिउला । म पुरा तैयार थिए, दिउसो जब बाबा आमा बाहिर जानु भो मैले गर्लफ्रेण्डलाई कल गरेर बोलाए अनि बाथरुममा हामी बिजी थियौ । हामी नग्न भएर यौनको चरम आनन्द लिने पोजमा तयार थियौ तर तेही समय आमा कोठा भित्र छिर्नु भयो तर हामी लाई पत्तै भएन,आमाले हामीलाई नाँगै पक्रिनुभयो । हत्तनपत्त अगाडि जे जे कपडा भेटेयौ बेरेर बाहिर निस्कियौ । तेस पछी ३ महिना सम्म घरमा मेरो बोलचाल नै भएन ।



यौन चिकित्सकको सल्लाह: यो नयाँ नयाँ लवर्स जोडिका लागि यो सामान्य कुरा होकी सेक्सका लागि नयाँ र नौलो टेस्ट लिने चाहना तर जब यस्तो अवस्थामा पक्राउ परिन्छ तब निकै अफ्ठ्यारो महशुस हुनेगर्दछ ।  जब बाबुआमाले यस्तो अवस्थामा देख्नु हुन्छ तब तपाईं सम्हालिएर सबै कुरा बताउन सक्नु पर्छ । त्यस समय केही सामान्य झगडा हुनसक्दछ तर केही समय पछी स्थिती सामान्य हुनजान्छ । मन भित्र आत्मग्लानी र मानसिक पिडामा बस्नु पर्दैन ।



फोन सेक्स गर्दा गर्दै तपाईंको बुवाले सुन्नु त भएन ?

यस्तै एक घटना घटेको छ १७ बर्से अनिता राणाको जीवनमा, उनले भनिन म मेरो ब्वाइफ्रेन्ड संग फोनमा मिठा मिठा कुरागर्दै थिए । रात अनी बन्द कोठा, सबै जना सुत्नुभएको थियो । हामी बिस्तारै बिस्तारै मिठा मिठा गफमा गफ्फिदै गर्दै सेक्सका कुरा हरु निस्कन थाले, हुँदा हुँदा हामी सेक्सका बारेमा खुलेर बातचित गर्न थाल्यौ । हामी एक अर्काका यौनांगका बारेमा बडो चाखका साथ निधिखुजी गरिरहेका थियौ ‘ठुलो सानो कालो गोरो’ । हामी यती मस्त थियौ कि ढोकामा बुवा आउनुभएको मलाई पत्तो भएन बुवाले सबै सुन्नु भयो, चर्को स्वरमा खुरुखुरु सुत भनेर जानु भयो । म आज सम्म बाबा सामु राम्रो सँग बोल्न सकेकी छैन , यस्तो लागेको थियो म अब मर्नु बाहेक अरु केही उपाय छैन ।



चिकित्सक सल्लाह: वास्तवमा फोन सेक्स राम्रो कुरा होइन, यसमा रमाइलो त होला तर यो निकै हानिकारक पनि हुन सक्छ । तपाईं यस्तो सेक्स प्रकियामा आफ्ना अंतरंग, शरीर, भित्री सेक्शुअल अंग हरुको प्रदर्शन एव बोली चाली प्रस्दर्शन गर्नु हुन्छ , तपाईंको अर्को साथीले यो सब रेकर्ड गरेको हुन सक्छ । यदी यस्तो भयो भने उसले आफ्ना अरु साथी हरुलाई उक्त रेकर्ड पठाउन सक्ने छ । त्यसैले यस्तो गर्नु भन्दा अगाडि हजार पटक सोच बिचार गर्नु बेस हुन्छ ।

तपाईंलाई कसैले सेक्स गर्दा देख्यो र ब्ल्याकमेल त गर्ने गरेको छैन ?



२४ बर्सिया सुनिता शर्माले आफ्नो अनुभव बताउदै भनिन, म एक पटक घरमा बाबा आमा बहिर गएको मौका पारी मेरो केटा साथीलाई घरमा बोलाए । घरमा मेरो ठुलि दिदी आर्को कोठामा सुत्नुभाको थियो, मैले उहाको कोठा बाहिर बाट लक गरिदिएको थिए । तर कसरी खुलेछ, मैले मेसो पाइन र दिदी अचानक मेरो कोठामा छिर्नु भयो । कोठामा नग्न अवस्थामा, हामी सेक्समा मस्त थियौ, मेरो साथी म माथि खप्टिएको थियो । दिदिले त्यो दिन देखी मलाई ब्ल्याकमेल गर्न शुरु गर्नु भयो । दिदिले भनेको हरेक कार्य मैले मान्नु पर्ने नत्र बाबा आमालाई पोल खोलिदिने धम्की दिन थाल्नु भयो ।



चिकित्सकको सल्लाह : यस्तो घटना घट्दा आफ्नो दिदी भाई या अरु कसैले देखेमा निकै समस्या उत्पन्न हुन सक्छ । सबै भन्दा राम्रो उपाय के हो भने दिदी,बहिनी,भाई जो सुकै होस यस्तो कुरा सबैलाई खुलेर भन्नुपर्छ । यसरी कुरा खुलेर बताइयो भने तपाईंका आफ्ना दिदी भाई बहिनीले तपाईंको कुरा सहर्स स्विकार गर्न सक्छन र राम्रो मित्र बन्न सक्छन । यस्तो मा तपाईंले उनिहरु सँग माफि मागेर गलती गरे सरि भन्नु पर्दछ । र उनिहरुले तपाईं लाई सल्लाह दिन सक्छन र तपाईंका हरेक कृयाकलापमा नजर राख्न थाल्दछन् र अन्त्यमा तपाईंको निकै राम्रो दोस्त बन्न सक्दछन । जसबाट तपाईं हरु बिच नराम्रो सम्बन्ध हुन बाट जोगिनुहुनेछ ।

तपाईंको बेस्टफ्रेन्डको भाईले तपाईंलाई हेरिरहेको छ ?

स्टाफ नर्स पढ्दै गरेकी दिक्षा बस्नेतले आफ्नो एक अनुभव सुनाउदै भनिन, म एक दिन साथीको घरमा गएको थिए, त्यस दिन हाम्रो पोर्न फिल्म हेर्ने निर्णय भयो र हामी हेर्न थाल्यौ । म सेक्स भिडियो हेरेर पानी पानी भएको थिए र बाथ रुम जान निस्के । रातको समय साथीको घरमा सबै सुती सकेका थिए, म हतार हतारमा बाथ रुम छिरे अनी आफ्नो यौनाङ खेलाउन थांले । तर साथीको भाई निदाएको रहेन छ, उसले बाथरुमको ढोका बाट मलाई चिहाएर हेरेको रहेछ अनी आइफोनमा उसले मेरा सबै द्रिश्य खिचेको रहेछ । लगभग ३ महिना लगाएर बल्ल बल्ल अर्कै साथी लाई भनेर पैसा दिएर त्यो भिडियो डिलिट गर्न लगाए । मैले निकै नै मानशिक टेन्शन बेहोर्नु पर्‍यो ।



चिकित्सक सल्लाह: यदी तपाईं आफ्नो साथीको घरमा हुनुहुन्छ भने त्यस घरका सदस्य हरुको बारेमा निकै होसियार र चनाखो हुनु जरुरी हुन्छ । साथी तपाईंलाई यस्तो अवस्थामा कोही सानो बालकले देखेमा उसमा निकै नै नराम्रो असर पर्न सक्छ । यदी देखी हालेमा तपाईंले नर्मल व्यवहाँर गर्नु निकै नै आवश्यक हुन्छ किनकी त्यो बालकले यो कुनै खास कुरा हैन रहेछ भन्ने महशुस गरोस । यदी उक्त बालक तपाईं सामु निकै नै नराम्रो व्यवहारमा प्रस्तुत भएमा सम्झाउन सक्नु पर्दछ । किनकी बच्चाले उक्त कुरालाई लिएर अन्जानमा तपाईंको निकै ठुलो बेइजती गर्न सक्छन । सावधान रहनु आवश्यक हुन्छ ।


तपाईंको अफिस बोस टुप्लुक्क आइपुगे



एक सेल्स म्यानेजर राजिव चौधरीले भने अफिसमा काम गर्दै जड केही समय म मेरो बोसको गर्लफ्रेन्ड सँग सल्केको थिँए । म भन्दा पनि बढी बोसकी गर्लफ्रेन्ड म सँग जिस्कन चाहन्थि । एक दिन बोस बाहिर गएको मौका पारी उ मेरो अफिस कोठामा छिरी र म सँग जिस्कन थाली र हामी एकअर्का बिच यती नजिक भयौ कि अफिस मै सेक्स गर्न थाल्यौ । मैले उनलाई टेबलमा राखेर सेक्स गर्दै थिए, टुप्लुक्क बोस आइपुगे । फेरी १ महिना सम्म बोस र मेरो बोलचाल राम्रो भएन, त्यो दिन त खुब गाली खानु पर्‍यो । आखिर ति महिलाले जागिर बाट हात धुनु पर्‍यो ।



चिकित्सकको सल्लाह :आफ्नो बोसको गर्लफ्रेन्ड सँग यस्तो कार्य ? NO WAY ! यदी तपाईं रोमान्च गर्न चाहनुहुन्छ भने पनि यो तरिका बिल्कुल गलत हो । किनकी यस्तो कार्यले तपाईंको रेपुटेशन इज्यत मात्र होइन त्यो सस्थाको इज्यत समेत खराव हुन सक्छ । यदी तपाईं आफ्नो बोसको गर्लफ्रेन्ड सँग मोज गर्न चाहनुहुन्छ भने अफिस भन्दा बाहिर कही गएर गर्न सक्नुहुन्छ । तर यो नैकै खतरनाक पनि सावित हुन सक्छ अरुको गर्लफ्रेन्ड एव श्रीमती सँग यस्तो कृयाकलाप नगरनु नै बेस हुन्छ ।

4 comments:

  1. आवेदक ध्यान।

    2015-2016 ऋण लगानी प्रस्ताव 3% दर मात्र। म श्री एडम्स केभिन AKLM बीमा कम्पनी, इमेल को एक प्रतिनिधि हुँ:

    (adams.credi@gmail.com)

    * व्यक्तिगत ऋण।
    * व्यापार ऋण।
    * निवेश ऋण।
    * घर ऋण।
    * विद्यार्थी ऋण।
    * निवेश ऋण।

    यहाँ तपाईं तत्काल श्री एडम्स केभिन ऋण लगानी देखि ऋण को लागि एक मौका छ। सम्पर्क इमेल: (adams.credi@gmail.com) को लागि

    जरुरी ऋण जानकारी

    आवेदन 2015 बाहिर छ।

    इमेल: adams.credi@gmail.com
    बताएँ: +187499384874

    ReplyDelete
  2. परमेश्वरको शान्तिले तपाईं संग हुन सक्छ।
    तपाईं एक व्यापारी वा बहिनी हुनुहुन्छ? तपाईं कुनै पनि हुनुहुन्छ
    वित्तीय तनाव या तपाईं शुरू गर्न धन गर्नुपर्छ।
    तपाईंको आफ्नै व्यापार?
    एक) व्यक्तिगत ऋण व्यापार विस्तार।
    बी) सुरु-अप कारोबार र शिक्षा।
    सी) समेकन
    नाम: ..........................................
    देश: .........................................
    स्थान: ..........................................
    स्थिति: .......................................
    लिंग: ................................................ ...
    उमेर ................................................. ....
    ऋण राशि आवश्यक: .........................
    ऋण अवधि: ...................................
    व्यक्तिगत सेल फोन नम्बर: .......................
    मासिक
    आय: .....................................
    धन्यवाद र परमेश्वरको आशिष।
    इमेल: marycoleloanscompany3@gmail.com

    ReplyDelete
  3. तपाईं कुनै पनि वित्तीय कठिनाइ हुनुहुन्छ? तपाईं आफ्नो ऋण खाली गर्न एक ऋण चाहिन्छ? तपाईं आफ्नो आर्थिक वृद्धि गर्न जाँदै हुनुहुन्छ? तपाईं आफ्नो / उनको कम्पनी विस्तार गर्न चाहने एक व्यापार व्यक्ति हुन्। एतद्द्वारा तिमी एक असली नायक, भरोसा र प्रभावकारी उधारो कम्पनी क्रेडिट ऋण सम्पर्क गर्नुपर्छ। म सिकेका कसरी हाम्रो उच्च दक्षता लागि व्यक्तिगत र सरकार।

    सेवा समावेश:
    * व्यक्तिगत ऋण (सुरक्षित र असुरक्षित)
    * व्यापार ऋण (सुरक्षित र असुरक्षित)
    * घर सुधार
    * आविष्कारक ऋण
    * स्वतः ऋण
    आदि ..

    कृपया हामीलाई constantloanfirm@gmail.com मार्फत, तपाईं इच्छुक हुनुहुन्छ भने प्राप्त अथवा मार्फत यो नम्बर मलाई WhatsApp: +2348162022629।

    ReplyDelete
  4. नमस्ते
    यो सामान्य जनताको जानकारी हो कि रोमन क्याथोलिक ईसाई संगठनले आर्थिक सहायताको रूपमा मानिसहरूलाई सहयोग पुर्याउने सहायताको लागि आर्थिक अवसर खोल्यो। त्यसैले यदि तपाईं आर्थिक कठिनाइहरू हुँदै हुनुहुन्छ भने तपाईं कुनै पनि वित्तीय समस्यामा हुनुहुन्छ, र तपाईंलाई पैसा चाहिन्छ आफ्नो आफ्नै व्यवसाय सुरु गर्न, वा तपाईं कम ब्याज दर संग आफ्नो छनौट को लामो र छोटो अवधि संग, आफ्नो बिल तिर्न को लागी छ। व्यक्ति र कम्पनीहरूको लागि 2% प्रति वार्षिक। हामीलाई ई-मेल ठेगानाबाट सम्पर्क गर्नुहोस्। (रोम 11:10) बाइबल भन्छ (लूका 11:10) सबैजनाको लागि जुन प्राप्त हुन्छ सोध्छ; जो खोज्छ; र जो दस्तक पार्छ, ढोका खोलिनेछ। त्यसैले यस अवसरलाई सम्झनुहोस् किनभने येशू नै कल र आजको लागि हो। कृपया यो गम्भीर दिमागको लागी हो र परमेश्वरले मान्छेलाई डराउनुदेखि रोमन क्याथोलिक क्रिश्चियन संगठनबाट हाम्रो ईमानदार अभिवाद प्राप्त गर्नुहोला, आज हामीलाई यस इमेल मार्फत सम्पर्क गर्नुहोस्: (रोमन्याङ्ककोल 1 9 .gmail.com)

    ReplyDelete