Thursday, March 28, 2013

ओछ्यान भरि रगत नै रगत भएको दिन समझदा आनन्द आउछ

ओछ्यान भरि रगत नै रगत भएको दिन समझदा आनन्द आउछ
आज भन्दा ठिक ६ बर्स अगाडीको कुरा हो l म १४ बर्स कि थिए, क्लास-९ मा पढ़थे,खान साना खाई म एक्लै मेरो कोठामा सुतेकी थिएl कता कता तो दिन रमाइलो अनि सरिर नै अर्कै किसिमको अनुभव गर्दै थिए,चाडै सुत्ने मान्छे ९ बजे सम्म यता ऊता फर्की बसे ,निन्द्रा नै परेन l
१० बाजे तिर सुते अत्यन्त मनोरंजननात्मक सपनामा देखे जता त्यतै सरिरमा काउकुती लग्न थालेl कसैले मेरो सरिर सुमसुम्याउदै गरेको अनुभव गरे lमेरो स्नत पनि कसिलो भएको अनुवाब गरे,स्तन कसिलो भई मैले लगाएको ब्रा भन्दा बाहिर बाहिर निस्की रहेको थियो l
कता कता मलाई डर लागि रहेको थियो के हुन लागो यस्तो,सबै असमान छन्, योनी पनि सु- सु गरेको झैँ अनुभव हुदै थियो l
यो मेरो अर्धसपना थियो,बिहानै स्कुल जानु पर्ने हुनाले ४ बजे नै उठेl छक्क परे मेरो भित्रि पहिरन(पेन्टी ) पुरै रगतले लतपतिएको थियो,डर लागो मलाई अनि थाहा भो,म त अब जवान भएछु l मेरो महिनावरी सुरु भएछ l आज तो दिन समझदा आनन्द आउछ l,

No comments:

Post a Comment