Tuesday, March 26, 2013

किन सुरु हुन्छ त सानै उमेरमै महिनावारी ?





किन सुरु हुन्छ त सानै उमेरमै महिनावारी ?

आज भन्दा ७ वर्ष अगाडी मेरो महिनाबारी पनि भएको थिएन l म त्यति खेर भर्खर १३वर्षको थिए, भर्खर साथीहरु संग खेलेर म घर आएको थिए, मेरो साथीको दाई आउनु भएको रहेछ,घरमा कोहि हुनुहुन्न थियो ! सबै जना आफ्नो काममा हुनु हुन्थियो, साथीको दाई आउनु भएको हुनाले चिया नास्ता दिई संगै t.v हेरी बसी रहेका थियौ ! गर्मिको मौषम भएको हुनाले म निकै छोटो पहिरन लगाई बसेको थिए ! वहा नजिकै बस्नु भएको थियो ! म नजिकै आउनु भयो ,मेरो सेतो तिग्रामा हात लगाउन थाल्नु भयो l अनि मेरो स्तन पनि माडी दिनु भयो ,एकछिन सारै मज्जा आयो, मलाई पनि पहिलो पटक कसैले नछोएको सरिर चलाई दिदा कता-कता काउकुती अनि भिन्दै अनभव भएको थियो ! वहाले मेरो कपडा खोली सरिरमा चुम्दै हुनु हुन्थियो ,बाहिर साथी ले बोलाई , साथी आएकी रहिछे ,अनि हतार हतार सबै पहिलेकै अबस्तामा आइ म ढोका खोल्न गए l एकछिन सबै जना कुरा गरेउ ,दाजु बहिनि आफ्नो घर लागे भने मलाई चै सारै साहन गारो भयो ! अनि आफ्नो योन अंगहरु चलाउन थाले , हस्तमैथुन भनेको यहि रहेछ भन्ने थाहा भयो l अनि तै राती देखि मलाई महिनावारी सुरु भयो ! अहिले म स्त्री रोग बिशेस्ज्ञ हु हरेक किशोरीको १३ वर्ष पछि कुनै पुरुसले योन अंग चलाई दिए तुरुन्तै महिनावारी सुरु हुन्छ !


No comments:

Post a Comment